Jump to content

Kawse iNQ <3

Veteran
  • Content Count

    1,295
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Kawse iNQ <3 last won the day on February 2

Kawse iNQ <3 had the most liked content!

Social Info

About Kawse iNQ <3

  • Rank
    ONE MAN ARMY
  • Birthday 03/04/2003

Contact Methods

  • AIM
    D-ala de la NA`VI
  • Steam ID
    PM

Profile Information

  • Gender
    Male

Converted

  • Despre tine
    PM

Recent Profile Visitors

3,628 profile views

Mood

  • fumat
  • Currently Feeling fumat
  1. Mafia drogurilor din Europa primește o lovitură grea în Spania. Captură impresionantă: 600 de kg de cocaină, arme, bani, zeci de mașini Cea mai mare rețea de traficanți de droguri din Madrid a fost destructurată în urma unei operațiuni de amploare a poliției spaniole. 12 traficanți au fost arestați și 600 de kilograme de cocaină au fost găsite în timpul perchezițiilor, care s-au desfășurat în șase regiuni. Agenții au găsit 700.000 de euro într-una dintre casele folosite de traficanți. Erau într-o geantă ascunsă în tavan. De asemenea, au confiscat zeci de mașini de lux, între care un Ferrari de 250.000 de euro, și un adevărat arsenal de arme de foc și săbii. Liderul rețelei era un marcoan care aducea cocaina din Columbia și o distribuia apoi în Olanda și Europa Centrală. Și în Germania autoritățile au confiscat recent cel mai mare transport de cocaină din această țară. Drogurile au fost descoperite în containere aduse în portul Hamburg. Erau ascunse în cutii de chit, dar la scanarea încărcăturii, agenții au găsit nu mai puțin de 16 tone de cocaină. Se pare că ofițerii germani primiseră pontul de la surse din Olanda. În această țară, poartă importantă de acces pentru drogurile aduse în Europa, mai mulți traficanți importanți au fost puși sub acuzare într-unul dintre cele mai mari procese din istoria țării.
  2. Nu ma pricep deloc la rime, dar m-am staruit La 14 ani am vazut GOu Am zis ca-i frumos Dupa care aventurios Am plecat sa vad si CSSu Am dat de oameni tari Si de nenea Green Aparent cu forte mari A ajuns in topuri de milionari Comunitate de veterani Baieti si fete mari Am ajuns la 19 ani Impreuna cu alti "patani" Si cuvant de incheiere N-are lumea atata miere Cat mi-a pus elitu in suflet.
  3. Va pwp dulce pe toti dragii mei prieteni Un multumesc calduros din partea mea
  4. Ar fi ceva, dar e nevoie de ceva mai minimalistic, si fara bordere, cred eu.
  5. Cele mai mari companii de ciocolată din lume, acuzate de sclavie. Mii de copii, exploatați pe plantațiile de cacao Opt copii care susțin că au fost folosiți ca forță de muncă sclavă pe plantațiile de cacao din Coasta de Fildeș au dat în judecată unele dintre cele mai mari companii de ciocolată din lume. Aceștia acuză corporațiile că au ajutat și au instigat la aservirea ilegală a mii de copii din fermele de cacao din lanțurile lor de aprovizionare. Potrivit The Guardian, producătorii Nestlé, Mars, Hershey,Cargill, Olam, Barry Callebaut și Mondelez au fost numiți inculpați într-un proces intentat la Washington DC de International Rights Advocates (IRA), o asociație pentru drepturile omului, în numele a opt foști copii sclavi, forțați să lucreze fără plată pe plantațiile de cacao din țara vest-africană. Reclamanții, toți originari din Mali și care acum sunt adolescenți, solicită despăgubiri pentru munca forțată și pentru suferința emoțională suferită și compensații suplimentare pentru supraveghere neglijentă și îmbogățirea nedreaptă a celor șapte producători de ciocolată. Este pentru prima dată când o acțiune colectivă de acest fel a fost formulată împotriva industriei de cacao într-un tribunal american. Citând cercetările efectuate de departamentul de stat american, Organizația Internațională a Muncii și UNICEF, printre altele, documentele instanței susțin că experiența reclamanților cu privire la sclavia copiilor este reflectată de cea a altor mii de minori. Plantațiile din Coasta de Fildeș produc aproximativ 45% din oferta globală de cacao, un ingredient de bază al ciocolatei. Cu toate acestea, producția de cacao în Africa de Vest a fost mult timp legată de abuzurile împotriva drepturilor omului, sărăcia structurală, salariile mici și exploatarea minorilor prin muncă. Copiii, obligați să muncească în condiții ilegale, departe de familiile lor Una dintre acuzațiile centrale ale procesului este că inculpații, în ciuda faptului că nu dețin fermele de cacao în cauză, „au profitat cu bună știință” de munca ilegală a copiilor. Toți cei opt reclamanți descriu că au fost recrutați în Mali prin înșelăciune, înainte de a fi traficați peste graniță către fermele de cacao din Coasta de Fildeș. Acolo, ai au fost obligați să muncească pentru câțiva ani fără plată, fără documente și fără să aibă idee unde se aflau sau cum să se întoarcă la familiile lor. Potrivit avocaților unul dintre copii avea doar 11 ani când un localnic din orașul său natal i-a promis că va lucra pe Coasta de Fildeș pentru 25.000 franci CFA (34 lire sterline) pe lună. Documentele legale susțin însă că băiatul a lucrat doi ani fără a fi plătit vreodată, aplicând adesea pesticide și erbicide fără să poarte îmbrăcăminte de protecție. Totodată, alți reclamanți susțin că nu primeau mâncare suficientă, lucrau mai mult decât este legal, erau înțepați de insecte și aveau răni adânci pentru că nu primeau echipament adecvat. Cum se apără de acuzații marile companii de ciocolată Cum era de așteptat, niciuna dintre cele șase companii producătoare de ciocolată nu a recunoscut ilegalitățile de pe plantațiile de cacao, în schimb au susținut că politica lor interzice complet sclavia, în principal cea a copiilor. „Nu avem toleranță pentru munca copiilor în producția de cacao. Copiii aparțin școlii. Ei merită condiții de viață sigure și acces la o nutriție bună” a afirmat compania Cargill. Totodată, Nestlé a spus că procesul „nu avansează obiectivul comun de a pune capăt muncii copiilor în industria de cacao” și a adăugat, „munca copiilor este inacceptabilă și merge împotriva a tot ceea ce susținem”. Răspunzând la acuzațiile aduse, un purtător de cuvânt al companiei Mars a spus: „Nu comentăm niciun posibil litigiu în curs”. De asemenea, și Mondelēz a refuzat să comenteze acuzațiile. De altfel, Barry Callebaut și Olam au negat acuzațiile și au afirmat că au o toleranță zero pentru munca forțată sau sclavă în lanțul lor de aprovizionare.
  6. Liceuu la moment nu sunt angajat, antrenamente fac deja de 11 ani.
  7. Primul membru al Congresului SUA care a murit de COVID Un membru al Camerei Reprezentanţilor a Statelor Unite, republicanul Ron Wright, a devenit primul congresman american care a decedat de COVID-19, după ce a contractat noul coronavirus. Wright, în vârstă de 67 de ani, care reprezenta în Congres statul Texas, fusese tratat de cancer în decursul ultimilor ani, informează Agerpres. Preşedintele american Joe Biden, care a făcut din lupta contra pandemiei axul central al începutului său de mandat, a deplâns decesul lui Wright, „care a luptat curajos în acelaşi timp împotriva cancerului şi a COVID-19”. Ron Wright anunţase la 21 ianuarie că fusese depistat pozitiv la coronavirus după ce intrase în contact cu o persoană purtătoare a virusului. „Resimt simptome uşoare, dar în general sunt bine şi voi continua să lucrez de acasă în această săptămână”, declara membrul Camerei Reprezentanților în acel moment. Ron Wright a deveni astfel primul membru în funcţie al Congresului care a murit după ce a contractat noul coronavirus. Luke Letlow, în vârstă de 41 de ani, ales în noiembrie în Cameră din partea statului Louisiana, a murit de COVID-19 în decembrie, înainte de preluarea mandatului. SUA au ajuns la 464.831 de decese provocate de COVID-19 și peste 27 milioane de infectări cu SARS-CoV-2, conform unui bilanț independent al Universităţii Johns Hopkins. Preşedintele Statelor Unite, Joe Biden, a estimat că în februarie se va depăşi pragul de jumătate de milion de morţi şi că numărul total al deceselor va ajunge chiar la peste 600.000.
  8. M-am bagat pentru o fata, desi fata aia era mai ... decat credeam... Cea mai incomoda situatie creata de tine?
  9. Piloții spun că fac greșeli din cauza pandemiei care i-a ținut la sol. Un pilot spune că a uitat să ceară permisiune pentru aterizare Pandemia a redus drastic numărul zborurilor, iar asta are un efect direct asupra piloților. Mulţi dintre ei se plâng că şi-au pierdut îndemânarea şi au ajuns să facă greşeli copilăreşti la manşă. Datele apar într-un raport ale Agenţiei pentru Siguranţă în Aviaţie de la NASA, pe baza unor informații date de piloți sub protecția anonimatului. Conform datelor din aceste rapoarte, unii nu au mai ştiut să programeze computerul de bord, iar alţii au fost copleşti în timpul turbulenţelor. Un pilot a măturisit chiar că a uitat să ceară permisiunea turnului de control pentru aterizare. Specialiştii au explicat că piloţii au nevoie de un număr de ore de zbor pentru a-şi păstra abilităţille şi concentrarea la manşa avionului. „A fost primul meu zbor în aproape 3 luni”, a scris un pilot în iunie, explicând de ce a uitat să activeze sistemul critic anti-îngheț. „Am fost prea încrezător că îmi voi aminti totul, că e ca o a doua natură”, a scris pilotul, potrivit CNN. Din fericire, zborul s-a desfășurat fără incidente. Ideea din spatele sistemului de raportare administrat de NASA, este că recunoașterea erorilor permite analize și îmbunătățiri care cresc siguranța aviației. Din raport sunt sunt eliminate de informațiile care ar putea permite identificarea piloților. „Pentru a mă pregăti pentru un zbor după o perioadă de inactivitate, ar fi trebuit să dedic mai mult timp pentru a-mi revizui abilităție”, recunoaște un pilot. Companiile aeriene și Administrația Federală a Aviației din SUA au sisteme prin care le pot solicita piloților să-și păstreze abilitățile. Pilotul nu mai zburase de 3 luni se apropia de momentul în care o reglementare federală i-ar fi cerut să facă pregătire suplimentară, în vigoare pentru piloții care nu sunt suficient de activi pe o perioadă de 90 de zile. Problema, spune expertul în siguranță aeriană Peter Goelz, este că tragediile aviatice se produc adesea din cauza unui șir de evenimente care începe cu o simplă greșeală. „Aceste tipuri de erori care par a fi destul de banale pot duce la evenimente îngrozitoare”, a spus Goelz, analist de aviație al CNN și fost director general al Comitetului Național pentru Siguranță în Transporturi, care investighează accidentele aviatice.
×
×
  • Create New...